Veel gestelde vragen

Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan contact op via het contactformulier.

 

 1. Wat houdt het lidmaatschap van Pantein Extra in?

Leden van Pantein Extra kunnen profiteren van de vele voordelen zoals:

  • Dienstverlening aan huis, u hoeft zelf niet op zoek te gaan naar een dienst aan huis. Pantein Extra heeft voor u goed gekwalificeerde betrouwbare en ervaren dienstverleners geselecteerd.
  • Met één telefoontje regelt u alle diensten.
  • U krijgt een vertrouwde dienstverlener die tegen een eerlijke prijs werkt.
  • Bent u niet tevreden? Wij gaan voor u bemiddelen.
  • U krijgt korting op verschillende servicediensten aan huis.
  • U krijgt korting op uw zorgverzekering bij CZ en VGZ. Ook ontvangt u korting op toegangskaarten voor geselecteerde klassieke concerten en korting op reizen met zorg.

 

2. Hoe kan ik de korting aanvragen op mijn CZ zorgverzekering

CZ -verzekerden die lid zijn van Pantein Extra kunnen zich bij CZ aanmelden om gebruik te maken van de collectiviteitkorting van Pantein Extra. Meer informatie leest u hier.

 

3. Hoe kan ik de korting aanvragen op mijn VGZ zorgverzekering?

VGZ-verzekerden die lid zijn van Pantein Extra kunnen zich bij VGZ aanmelden om gebruik te maken van de collectiviteitskorting van Pantein Extra. U kunt uw nieuwe premie laten berekenen en zich aanmelden via het contactformulier op de website van VGZ.  Meer informatie leest u hier.

 

4. Ik wil me aanmelden als lid, hoe kan ik dat doen?

U kunt hier uw gegevens invoeren. Telefonisch aanmelden kan tijdens kantoortijden op telefoon 0485-845454. Of mail naar extra@pantein.nl.

 

5. Geldt het lidmaatschap ook voor mijn partner?

Ja, iedereen die deel uitmaakt van uw gezin en woont op hetzelfde adres kan gebruik maken van het lidmaatschap.

 

6. Ik ben lid maar ik heb de nieuwe pas nog niet ontvangen?

Na betaling ontvangt u binnen twee weken de ledenpas. Om diverse redenen kan het voorkomen dat u de pas niet ontvangen heeft. U kunt gratis een nieuwe pas aanvragen. Bel daarvoor met 0485-845454 of mail naar extra@pantein.nl.

 

7. Ik heb een brochure ontvangen van de maaltijden van apetito. Kan ik die nu bij u bestellen?

Nee, u moet de maaltijden bestellen bij apetito. U kunt dit doen met de bijgevoegde bestelformulieren of door te bellen naar het gratis nummer van apetito 0800-023 29 75. Online bestellen kan via de site van apetito.

 

8. Ik wil een folder van Pantein Extra aanvragen. 

U kunt hier uw gegevens invoeren of telefonisch contact opnemen met 0485-845454. Of mail naar extra@pantein.nl.

 

Lid worden van Pantein Extra

Pantein Extra is onderdeel van Pantein

Pantein biedt alle vormen van zorg, aan jong aan oud, aan huis, in het zorgcentrum of ziekenhuis.  
Kijk voor meer informatie op www.pantein.nl